האתר שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. כמעט כל לקוח פוטנציאלי היום קודם כל ניגש לבקר באתר בית העסק, לבדוק מה הוא מציע ואיך הוא נראה לו באופן כללי.
אומרים שהרושם הראשוני קובע – אומרים וצודקים.
ומה שנותן את הרושם הראשוני הוא, מה לעשות, מראה עיניים.
לפני שהשקענו בתוכן של האתר (ותוכן זה נושא חשוב בפני עצמו, אל תתפשרו), עלינו לתת לכל גולש, חדש או חוזר, את התחושה הכי נעימה מבחינה ויזואלית, שהוא הגיע למקום הנכון.

להפוך גולש ללקוח

האתגר האמיתי הוא ליצור שילוב בין אתר מכירתי המעוצב ברמה גבוהה, לאתר שימושי וידידותי ללקוח הפוטנציאלי המבקר באתר.
ההמלצה היא ליצור שפה גרפית אחידה אשר תתאים לכלל מוצרי הפרסום הנלווים ותחזק את המותג עצמו. אתר האינטרנט חייב להיות מותאם לצרכיו של קהל היעד אליו פונה האתר, ובכך ליצור אצל הגולש הרגשה נינוחה.
אתר מוכר הוא אתר ידידותי למשתמש, אשר מעביר את המסר השיווקי בצורה פשוטה ויעילה, תוך שמירה על סגנון עיצובי מכובד וברמה גבוהה ככל הניתן.
בעולם האינטרנט העכשווי טמון פוטנציאל שיווקי אדיר, כאשר אתרים המעוצבים ברמה שיווקית גבוהה, יבטיחו את הדימוי הנדרש על מנת לנצל את מקסימום הפוטנציאל.

איך מחליטים כיצד הכל ייראה?

הכל מתחיל בעניין של טעם, אבל בהחלט לא מסתיים שם. כשבונים את עיצוב האתר, מוכרחים להתחשב בכמה אספקטים:

  • הנושא המרכזי של האתר
  • קהל הלקוחות אליו נרצה להגיע
  • הטעם האישי של בעל העסק.

אנחנו יודעים להקשיב לרצונות שלך, להבין את צרכי העסק שלך, לנתח את כל הגורמים מסביב וליישם את התוצאה שתהיה הטובה ביותר עבורך.