050-5915806 costa@costa.co.il

בניית אתרים חכמים

בניית אתרים היא נחלת כלל האוכלוסיה. לא צריך להיות עשיר או מבין כדי שיהיה ברשותך אתר באינטרנט. טוב שכך, בניית אתרים היא הדרך שלנו להשמע, להראות ולתת דעה כזו או אחרת בעולם הוירטואלי. כמו בכל דבר בחיים אופן בניית אתרים תראה בדיוק מי אנחנו, בניית אתרים היא המראה של כל עסק ואדם וכך היא מראה את פניו בפני הגולשים. בניית תארים היא דבר שכדאי להקדיש לו זמן ומחשבה ולא לעשות זאת כלאחר יד.

על מנת להתחיל תהליך של בניית אתרים רצוי מאוד שתדע מי אתה ואיך אתה תרצה להראות בפני הגולשים. בדיוק כמו שתקפיד להראות ביטחון ונוכחות בחיים העסקיים וכל אחד מאיתנו יודע כמה חשובות הג'סטות הקטנות כמו להשיר מבט, לחיצת יד איתנה ועמידה בטוחה כף גם אתרך צריך להראות נוחכות בעיני הגולשים. אופן לחיצת היד הוירטואלית תהה זהה לזו שביחסים הבין אישיים שלנו. בחיים נקפיד לדבר עם אדם זה או אחר באופן המשקף את טיב היחסים בנינו. עם חברים נדבר באופן שונה מהאופן בו נדבר עם לקוחות או עם שותפים עסקיים. כאשר אנחנו יודעים מול מי לדבר הדרך היא זו שתקבע האם בניית אתרים כזו או אחרת תשפיע ומה תהה השפעתה.

השפעה של בניית אתרים טובה תוכל לקבוע את טיב היחסים בינך לבין הגולש. מטרת האתר תקבע את אופן היחסים ביניכם ובכך תהיה הפנייה בהתאם. אנשים אשר היחסים הבין אישיים שלהם רעועים רצוי מאוד שישתמשו בחברת בניית אתרים מקצועית אשר תשפר מאוד את טיב הפנייה וכך את השפעתה. בניית אתרים תכלול בתוכה המון תחומים שונים כמו תוכן, עיצוב, רכישת דומיין וקידום ושיווק האתר. רבים חושבים כי הם יצליחו לקדם לבד, חלקם הקטן מאוד צודק אך רובם נוחלים כישלון לא הכרחי.

חשיבה וניתוח שוק

כמובן שהתוכן צריך להיות מותאם לקורא הרצוי וכך בניית אתרים לא תהיה לחינם. בניית אתרים נבנית בשביל מטרה כמו שציינו מקודם. מטרת בניית אתרים היא להכניס את מירב הגולשים ויותר חשוב הוא לגרום להם לשוב לאתר. בניית אתרים צריכה להבנות כך שלגולש יהיו את מירב האופציות שהוא צריך על מנת לא לצאת מהאתר ולהשאר בו זמן רב ככל שאפשר, זו בניית אתרים מצויינת.

קידומו של אתר יתן חיזוק משמעותי להליך בניית אתרים שהתחלתם. חפשו טוב טוב לפני שאתם מתחילים את תהליך בניית אתרים, שוטטו באינטרנט ובידקו תחומי עניין דומים. שימו לב שאתם אוטומטית תיכנסו לראשונים ושימו לב איך האתרים בנויים.

בסיס מצויין להצלחה

בניית אתרים היא אתם. אתם צריכים להראות טוב ולהראות להמון הרחב והרלוונטי. בניית אתרים טובה ככל שתהיה לא תהיה שווה הרבה מבלי חשיפה לגולשים. חישבו כמה פריטים שאתם צורכים נקנים מחזית המדף וכמה פריטים אתם רוכשים מהחלק האחורי? בדיוק כך, בניית אתרים שלא תדאג לחשיפה סופה כמו כל המוצרים שנדחקים לסוף עד שהם מתקלקלים כמו בניית אתרים בלי קידום. בניית אתרים טובה היא בסיס מצויין להצלחה, אין ספק, אך עם זאת היא רק בסיס וחשוב לזכור זאת. קידום אתרים באינטרנט הוא סוד ההצלחה של כל בניית אתרים. קידום מאפשר לאתרכם חשיפה לכלל הגולשים הפוטנציאלים. זו דרך מצויינת לחזק יחסים ולבנות קשרי אמון עם מספר גולשים והם כבר ידאגו להפיץ אתכם.

בניית אתרים צריכה להיות תוצר של חשיבה וניתוח שוק. בניית אתרים חייבת לדבר אל הלקוח, תראו לו מה אתם נותנים לו שאף אחד אחר לא… בהצלחה.