איות: לבדוק ולבדוק שוב. השתמשו בכלים של בדיקת איות (אני משתמש בזה). חפשו שגיאות, רווחים מיותרים, פספוס רווחים, החליפו סימן של מינוס (-) במקו (—)
תוכן מדומה: ודאו שהתוכן אמיתי. אין שום דבר גרוע יותר מאשר לראות לורם איפסום באתר.
פרטי יצירת קשר: זה נראה כל כך מובן מאליו שהרבה בוני אתרים שוככים את זה בסוף. כדאי גם לוודא שכל הפרטים נכונים. (ששליחה של הודעת בדיקה לדוא"ל שלקוח שלח לא מחזירה שגיאה, שיש מענה בטלפון שצויין)
עמוד תודה. עמוד תודה הוא כלי שיווקי בלתי מנוצל — נצלו אותו
תאריך: אם ציינתם תאריך ב"זכוכיות שמורות" — דאגו לעדכן אותו
פונקציונליות
תאימות: בדקו אם האתר עובד בכל הדפדפנים ופלטפורמות.