כיום, בניית אתרים הפכה להיות עניין של מה בכך. כמעט כל אחד יכול במספר צעדים פשוטים לבנות אתר. יחד עם זאת, פעמים רבות בתי עסק לא מודעים לאיכות בניית האתר, למערכת השלמה שנמצאת מאחורי הקלעים ולמה שמגיע לאחר הבנייה – שיווק האתר וקידומו במנועי חיפוש. לבנות אתר יפה ומרשים אינו מספק, אם לקוחות פוטנציאליים לא יוכלו למצוא אותך בגוגל.
אתר אינטרנט המותאם למנועי חיפוש
אנחנו מודעים היטב לחשיבות השיווק באינטרנט וקידום האתר בגוגל, לכן תמיד שמים דגש על התאמת המערכת בצורה מושלמת לעניין זה. ברגע שמערכת האתר נבנית מראש כדי לתקשר עם גוגל, נושא הקידום והשיווק באינטרנט לאחר מכן הופך לעניין הרבה יותר פשוט ואינטואיטיבי.
בניה מקצועית המאפשרת שדרוגים ושיפורים
העולם שלנו מהיר ומשתנה כל הזמן. ברור לנו שהאתר שמתאים לך היום, אולי בעוד מספר חודשים, שנה או שנתיים יזדקק למקצה שיפורים ושדרוגים.
אנחנו מודעים לכך וערוכים לכל שינוי שיצטרך להתרחש. המערכת עליה אנחנו בונים את האתר, מותאמת מראש לכל שדרוג שתבקש בעתיד, וזאת כדי שלא תצטרך להקים אתר חדש בכל פעם שתרצה לשנות. הגישה הזו חוסכת לך מראש זמן, כסף וכאבי ראש מיותרים.
אתר רספונסיבי למובייל
מכירים מישהו שאין לו סמארטפון היום? בקושי, נכון?
עם אחוזי גלישת מובייל שרק מטפסים ועולים מדי יום, כל אתר שמכבד את עצמו ואת הגולשים חייב להתאים את עצמו לגלישה הסלולרית ולהיות נוח בכל צורה.
אנחנו בסטודיו קוסטה יודעים לבצע התאמה מושלמת לכל אתר עבור כל המכשירים הניידים הקיימים בשוק.
מה ההבדל בעצם בין אתר מותאם לאתר רספונסיבי?
אתר מותאם הוא בעצם גרסה נוספת של האתר, שיושב על סאב-דומיין ויש לו רוחב מוגדר (לפי סוג המכשיר בדרך כלל), מה שיוצר בעיות רבות לבעל האתר:
מנועי חיפוש רואים את הסאב-דומיין כאתר חדש לגמרי, הוא לא קשור לאתר הקיים, כך שכל התוכן שתעתיקו לאתר המותאם ייחשב כתוכן משוכפל. במקרה כזה, קיים סיכוי מאוד גבוה שגוגל יעניש את אחד מהאתרים בכך שלא יציג אותו בתוצאות החיפוש.
אתר מותאם הוא מותאם רק לרוחב מסוים. כל יום יוצא לשוק מכשיר סלולר חדש. חברות ענק משפרות את המסכים, מגדילות אותם, מקטינות ומשנות פרופורציות, כך שאי אפשר להסתמך על כך שאם אתר מותאם נראה מצוין באייפון 4, הוא ייראה טוב גם בגלקסי 5.
לעומת זאת, אתר רספונסיבי, בשונה מהמותאם, מגלה גמישות רבה בכל מה שנוגע למכשירי המובייל השונים ומתאים עצמו אוטומטית לכל גדלי המסכים. הוא גם לא יוצר בעיות של תוכן משוכפל.
לכן מראש אנחנו מקפידים אך ורק על אתר רספונסיבי!
עיצוב אתרים ומיתוג אסטרטגי
האתר שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. כמעט כל לקוח פוטנציאלי היום קודם כל ניגש לבקר באתר בית העסק, לבדוק מה הוא מציע ואיך הוא נראה לו באופן כללי.
אומרים שהרושם הראשוני קובע – אומרים וצודקים.
ומה שנותן את הרושם הראשוני הוא, מה לעשות, מראה עיניים.
לפני שהשקענו בתוכן של האתר (ותוכן זה נושא חשוב בפני עצמו, אל תתפשרו), עלינו לתת לכל גולש, חדש או חוזר, את התחושה הכי נעימה מבחינה ויזואלית, שהוא הגיע למקום הנכון.
להפוך גולש ללקוח
האתגר האמיתי הוא ליצור שילוב בין אתר מכירתי המעוצב ברמה גבוהה, לאתר שימושי וידידותי ללקוח הפוטנציאלי המבקר באתר.
ההמלצה היא ליצור שפה גרפית אחידה אשר תתאים לכלל מוצרי הפרסום הנלווים ותחזק את המותג עצמו. אתר האינטרנט חייב להיות מותאם לצרכיו של קהל היעד אליו פונה האתר, ובכך ליצור אצל הגולש הרגשה נינוחה.
אתר מוכר הוא אתר ידידותי למשתמש, אשר מעביר את המסר השיווקי בצורה פשוטה ויעילה, תוך שמירה על סגנון עיצובי מכובד וברמה גבוהה ככל הניתן.
בעולם האינטרנט העכשווי טמון פוטנציאל שיווקי אדיר, כאשר אתרים המעוצבים ברמה שיווקית גבוהה, יבטיחו את הדימוי הנדרש על מנת לנצל את מקסימום הפוטנציאל.
איך מחליטים כיצד הכל ייראה?
הכל מתחיל בעניין של טעם, אבל בהחלט לא מסתיים שם. כשבונים את עיצוב האתר, מוכרחים להתחשב בכמה אספקטים:
הנושא המרכזי של האתר
קהל הלקוחות אליו נרצה להגיע
הטעם האישי של בעל העסק.
אנחנו יודעים להקשיב לרצונות שלך, להבין את צרכי העסק שלך, לנתח את כל הגורמים מסביב וליישם את התוצאה שתהיה הטובה ביותר עבורך.